Death
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ännis ärähtää(siis änniksen ja tintin herkkiä)

Siirry alas

Ännis ärähtää(siis änniksen ja tintin herkkiä) Empty Ännis ärähtää(siis änniksen ja tintin herkkiä)

Viesti  ännikääliö Ti 6 Heinä 2010 - 12:39

01.07.2010 23:19 ännikääliö kirjoitti:
> > > susta mä pidän, mutta teidän kenu saa kohta kuolemantuomion....
> > > mikä vittu sitä vatipäätä vaivaa, pistäkää se kuriin tai saatte uuden sodan
> > > jos ei se narri ala rauhottuun ja hyvin äkkiä death ja drum suhteen, mä tuun ruikkiin sun tuheroos xD
> > > t. ännis <3

02.07.2010 2:46 tintti kirjoitti:
> > mmmm ärri pörri kultsu, mitäs sä meuhkoot siellä, heitä ärisemästä, kaikkihan on loistavasti kun tyypeillä on jotain puuhaa kesäkuumalla, sä haluut vaan mukaan kimppakivaan mut ei sun tarvi joka paikkaan kalustoos tunkee, hyi, hyi sua kun oot taas itsekäs Wink
> >
> > ...ei täs ny oikein kerkeis tollasiin keskittyä kun meidän liitossa ollaan just tärkeitten perimmäisten asioiden äärellä...niinku uus liiton ulkonen sivu on saatu valmiiks pitkällisen pohdinnan tuloksena, sit liittokyselyyn vastaaminen, aiheena on mitä äijät kattoo ekana naisissa...tissit ja beba on melko tasoissa ja naama on jääny kolmoseks, mut päiväkausien vääntämisen jälkeen näyttäis siltä ettei siin oo niin väliä kunhan naisella on 'avuja' Surprised
> >
> > sit kysely kellä on liiton pisin ja lyhin tukka, alkaa olla jo melkosen selvillä: topsu on vetässy kaljuks ja mun tukka yltää istuessa sanonko mä minkä alle Smile...mut kaikki ei oo vielä vastannu...ja mun pitää ehtiä lukee viel killin suppo kysely ja turkulaisvitsit...
> >
> > nii ja meinas unohtuu et sitä paitsi death ja drum tyypit alko hyökkiin meille 50 koordeis ekana, äläkä vedä pyhimyksen kehää kallos ympärille ollenkaan, khyl sä siitä tiesit, tunnusta heti tai saat piiskaa etkä ollenkaan pusuja Smile...ja niin, tunnusta sekin et ottasit meidän kenun liittoos vilauksessa eli tykkäät siitä helkutisti xD...oikeestaan voisit katua komeesti kun oot hidastanu tolleen mun shaalin kutomista...no sano miten hyvität omat ja liittos tyyppien tekoset...juu ja sulla pitää olla hitonmoiset suositukset ton ruikkimisen suhteen kun en mä ala minkä sattuu korren takia koko puimakonetta käynnistään Smile
> >
> > t. tintti

02.07.2010 2:56 ännikääliö kirjoitti:
> hihii, ei voi muuta sanoo kuin että ihana vastaus, ja en mä tiedä mitä mun "pojat" on puuhannu...kai ne sit on varmaan ekana höökiny...tiedä sit totuutta, mut ny oon senverran jurrissa, että ei kalusto toimi ja vaan silmät seisoo, mut kattellaan sit kun krapula tulee aamusella , niin tuu ottaan mut
> -et ainakaan jäis puimakonees kanssa kylmäksi =)
> -ja en mä niistä kimppakivoista ite perusta....mä sodin yleensä yksin ja nus....siis ööh vaan vastapuolen kanssa


tähän välikommentti.......jostain ihmeen syystä mun viesteistä on poistunut tämä välikommenttini, toivottavasti se tintiltä löytyisi =(

tintti Viesti Swarovski [71:85] 03.07.2010 2:45:23
tsubbaduidaa arvoisa deathus warrioricus tyyppien hallitsija, kunnia ja ylistys ym. muu kaikki komia olkoon osanaan!

häätyy mun ensalkuun kiittää kauniista sanoistas, joten tänks Smile...pakko khyl tuoda esille et oli sun kans hyökkimässä yksi (1) tyyppi sillon death vs kht sodan päivinä Wink...tän mä muistan kun just tupsahti mielen päälle ja muistat säkin jos ronkit hiukka knupias...joo niinno tiedän mitä tarkotit mut pakko oli sanoo xD

oolraittia, valaisen täs sun tietäs tietämättömyyden usvista eli kahloin läpitte melkein 300 KHTpro coituksen liittoviestiä (hmph, saaterin lörpöt)...seuraavaa selvisi: deathus ja drumcus on ekana hyökkineet meiteille 50 koordeis porukalla, tää oli siinä meidän putu-sodan loppu vaiheissa ja sit taas juhannusyönä nähtiin uudestaan kenumme hoitaessaan tointaan seuraavaa:

narri81 Liittouman sisäiset viestit Tuuwa-tu-City 26.06.2010 1:53:03

-
Levitä joukot 20 jesse94 Willep
-
Ryöstele (Avaa Taistelu) 506 Juja tuomask
-
Ryöstele (Avaa Taistelu) 1801 lanceloordi tuomask
-
Ryöstele (Avaa Taistelu) 468 KRISU-X tuomask
2h 22m 31s
Estä kulku satamaan (käynnissä) 19 koupa tuomask
10m 45s
Miehitä kaupunki! (Avaa Taistelu) 1795 jesse94 tuomask
53m 51s
Estä kulku satamaan (käynnissä) 25 jonttu321 tuomask
5h 23m 49s
Estä kulku satamaan 20 Juja tuomask
-
Ryöstele (Avaa Taistelu) 280 KRISU-X tuomask
-
Ryöstele (Avaa Taistelu) 381 KRISU-X tuomask
---------------

jotenka älä vedä kalsaries kuminauhaa liika singille tän hommelin kans, eikä näiden em. mahdollinen valitus/voihke aiheuttais isompia manöövereitä sun aivorustingin toiminnan tuloksena elikkä hoidelkoot asianosaiset keskenään.

ei sillä et tolla kaikella läpinällä olis hitonkaan merkitystä mut on kuitenki irronnu kivasti hupia, mikä ei ole merkityksetöntä Very Happy

t. tintti
KHT-lörppöjen simi

> 03.07.2010 4:47 ännikääliö kirjoitti:
> > ihana viesti taas sulta <3
> > -mun oli pakko laittaa se eteenpäin liittoviestinä, eli sait ainakin mainetta death porukassa =)
> > .ja joo ei mulla ollu mitään tietoo kuka missä ja ekana ja mitä, mää vaan ärähän kun liittolaiset pyytää =)
> > ja kyllä mä eka pussaisin sun puimakonettas, et se lämpiäis, ennenkuin ees harkittisin muita rasvaushommia =)
> > pahoittelut vielä kutomistes häiriköinneistä
> >
> > hugs:ännis


4.07.2010 4:35 tintti kirjoitti:
> hupsista höpsistä mahtava deathus sohlaaja, kasvakoon mahtisi, voimasi ja kiljupönttösi tolkuttomiin mittoihin sekä littaantukoot vihollisesi em. alle!
>
> hih hii, mä pääsin spämmään teille vaik en oo ees teidän liitos xD
>
> täs tulee väkisinkin mieleen et deathus koostuu kahdenlaisesta jäsenistöstä: deathus warrioricus ja deathus domesticus...selvennän tätä vielä paremmalla ajalla kun kerkeän syvennellä perinpohjaisesti Wink...mä perustelen et ärähtelyt pitää äristä kahteen suuntaan...
>
> alkaa olla suht vakuuttavaa, rasvailut sun muut tykötarpeet Very Happy...mut ootko nyt varma et etulinjas pitää terhakkaana sanotaan nyt vaik 200cm x 180cm kokosella taistelukentällä viel aamuauringon säteiden hohtaessa Smile
>
> alan jo leppyyn sulle kun älyät suhtautua asianmukasella vakavuudella mun shaaliprojektiin, jos ei näin olis nin saisit maksaa silmukan silmukasta...tää shaali alkaa olla muutamaa kerrosta vaille valmis mut mä päätin tehdä vielä toisen, valkosen Smile
>
> heipsan ärri pörri kultsu, t. tintti

(ännispostaus)
päivää oi "mahtava" naapurini

-nöyrimmästi orjanasi polvistun eteesi ja ehdotan josko kutoisit valkoiseen shaaliisi mahdollisesti viikatemiehen kuvan( mun avatar foorumilta) sen voisi sitten levittää tuolle mainitsemallesi taistelutantereelle, josta itse käytän välillä nimitystä "lihanhakkuualusta" kun itse sen lihanuijan omistan.

-mutta kuitenkin varsinkin näin sunnuntaisin pienessä kankkusessa tuo "eturintama" on suorastaan väsymätön, mutta kyllä se muulloinkin kestää aamun sarastukseen asti.

-sopihan niitä taisteluharjotuksia pitää myös päivänvalossakin, ainakaan mun eturintamani ei ole valonarka, eikä tuo mainitsemasi taistelualustakaan ole välttämättä pakollinen, voihan sitä vaihtelun vuoksi "nujakoida" muuallakin.

-olen kuitenkin kiitollinen, ettet ärinöistäni huolimatta alkanut ainakaan ensimmäiseksi sohimaan minua kutimillasi ja toivotan onnea ja menestystä silmukoillesi.

-Taidanmpa tässä kohtapuoleen taas tutustua tuohon ihmeelliseen kiljupönttööni puuduttakseni tuon eturintamani, joka kärsii työttömyydestä tällähetkellä =)

Rakkahin terveisin: orjanaapurisi

TINTTI

tere, oi mahtavista mahtavin orjani, olkoon sotaonnesi pettämätön, vedäs vihuja pataan niin että tokeneevat!

vedä pääs kiljupöntöstä sassiin jottas ällyyt mitä mä kirjotan...laskin just orjat ja henkilökunnan, olin unohtanu panneeni aamulla osan kuvioimaan saaren hiekkaa sieväksi...olivat melkosesti itikan pistelemiä Surprised...meen vielä kuskaan ulos kodin irtaimistoo kunhan tästä ennätän...

ja hitto jos deathuksen tyypit lähtee ite kaiveleen verta nenuistaan ja sit kun se alkaa vuotaan ne painelee sun ja liiton turviin apua huuteleen nin voisit karjasta niille, että ei kait siinä koko liittoo tarvi muutaman kht tyypin vastaiskun takia, hoitakaa ite homma asti, kitinät pois Wink...joo no ne oli varmaan niitä teidän deathus domesticuksia, jotka ei yleensä miekka kädessä tormuuta reuhaan naapureille. mut soturin/soturittaren kunnia on kyseessä, ei sitä heti aleta parkuun kun taulu pikkasen punasta näyttää xD

voipi olla viikatemiehen logo hankalampi toteuttaa shaaliin kun siinä on pelkkää valkosta, kaikkiaan 9 erilaista lanka laatua. saattais onnistua vaan kohokuviona, ja mahtasko se nyt sit koholla pysyy hakkuualustana käytettäessä Smile

vaik mun buduaarin oven päällä lukee: 'ken tästä käy, saa kyllä kaikki housut heittää ja yhdes vilauksessa' niin meinaatko karauttaa mun buduaariin nuijines piittaamatta mun vaalitusta kainosta siveydestäni helskutin piparetta...ööö ja entäs mun kääntöpuoli, huomioitasko sitä olleskaan?

alkaa täs khyl mua heikottaa melkosesti, tunnelma tähän malliin
https://www.youtube.com/watch?v=0d1C1qQ_VoI&feature=related
ja viel lisii kun et oo jumiutunu yhteen taistelualustaan...

heipsan Amado Mio

05.07.2010 16:06 ännikääliö kirjoitti:
> Iltapäivää oi palvottu hallitsijattareni.
>
> Ensinnäkin nämä deathus domesticukset ovat pysyneet hyvin hiljaa viimepäivät, ainakaan mitää uikuruikuja ei ole kuulunut.
>
> Toisekseen, kiskasin pääni saavista, ja hetken sitä hölskyteltyäni päädyin kysymään, että minkäskokosta ja näköstä henkilökuntaa/orjia sielä Hallitsijattareni palatsissa seikkailee?
> -toivottavasti itikanpistokset on saatu hoidettua ja ei näin helteisillä ilmoilla niitä "alamaisiaan" sovi kovin pitkäksi aikaa laskea auringonpistoksiakaan saamaan, ainakin nestetasapaino pitää olla kohillaan, ettei sitten iltasella oksennella pitkin palatsin lattioita.
> -Toivottavasti sait buduaarisi taistelualustat hyvin tuuletettua pihamaalla tai ne itämaiset mattosi sekä tiikerintaljat ja päänahat mitä taisteluretkiltäsi olet saaliiksi saanut.
>
> Ja en tietenkään ajatellut rynnätä brutaalisti nuija ojossa siveyden kammioosi, vaikka olenkin kuoleman kuriiri, en ole deathus neardenthalius luonteeltani.
> -Pikemminkin saattaisin poimia kedon kukkia polvistuen mahtavan naapurini eteen ja kainosti kysyä olisko mahdollista kenties huomioida sitä kääntöpuoltasi muunmuassa hieronnalla välttääksemme pahimmat venähdykset sielä budoaarisi perukoilla painiessamme Smile
>
> Ps:en nyt ollut ihan varma ymmärsikö tämä deathius blondicus kaiken oikein tuosta viestistäsi, mutta näillä mennään.
>
> Terveisin : orjasi


tintti Viesti Buduaari [70:86] 06.07.2010 1:46:27
kunnia ja ylistys ikuisen tyyneyden tuojalle, alpha servun mahtajalle, täyttyköön sandaaliesi jättämät painaumat vihujesi verellä tahtosi mukaan missä ikinä kuljetkin jne jne jne!

just nappiin, sait vetastua ajoissa jalon pääsi kiljusaavistas Smile

laitoin tossa henkilökunnan ja irtaimiston (4kpl) kuurottaan sun kaupunkiis, ei niitä nyt mitenkään jaksa 8/ orjat on vissiin lakossa hamaan tulevaisuuteen saakka, eivätpähän pyöri jaloissa. siivosin tossa joku aika sitten ja tulin näköjään panneeks mun virkaa tehneen valtiaan tekeleenkin siin samontein ulkotöihin, enkä oo uutta laittanu kun mulle sattuu näköjään turhan työläitä malleja Smile

tänään mun mahtimopo sippas ja piti alkaa viritteleen katsastukseen varaston perukoilta löytynyttä idän ihmettä, samaraa, ja siin oli vielä talvirenkaat ja ei ees rekisterissä...no mä vaihdoin renkaita ja roplasin konepellin alta pikkasen jotain, sit laitoin kilvet jotka käteen sattui ensmäiseks ja kaahotin katsastukseen jossa arvoisa vastuuhenkilö alko niuhottaan päästöistä kun tää koppimopo on kuulemma vähäpäästöisten listoilla ja mä sanoin et no way, ei oo totta, kärry on vuodelta -91 ja ajettu vaan 62000km nin sen pitää mennä läpitte kuin makiainen kun kerta kaasarikin on melkeen käyttämätön. ei menny Very Happy...huomenna uusiks, mä väsytän ne katsastustyypit Wink...äläkä ees vihjaa et ei oo ihme että sillä oman aikansa huipputuotteella ei oo ajettu enempää, mä khyl klaaraan tän: potkasin just sitä perkeleen hyrrää ja tempasin yhden letkun irti viime töikseni Very Happy

on paikat kaikinpuolin putsissa vaik rojua on kertyny melkosesti, mitäs täällä näkyykään: kaikenlaisia mattoja (jokunen lentävä), tukantupsuja, 2 fasaania (kuolleita, runttus domesticus vintticukseni sai ne saaliikseen, melkein syötyjä), sikaareja, koruarkkuja, 1 jänis (kuollut, runttus domesticus vintticukseni tekosia), villasukat, vinkkupullo (korkkaamaton), shaalilangat, naapurin vasikan nahka, sipsejä, 2 jäniksenpoikasta (eläviä, runttus domesticus paimenucuksen poimimia), muutama kasarmillinen enimmäkseen kännis keikkuvia soturintekeleitä, kutomapuikkoja, verisaavi, 6 oravan nahkaa, rullalauta, virkkuukoukkuja, naapurin hevosen raato (runttus domesticus vintticukseni saavutuksia), jokunen sidrupullo (tyhjiä), 9 hiiren nahkaa, jne jne...seuraavaks suihkuun, korkkaan vinkkupullon, vedän sikarin ja maalaan varpaankynnet mansikanpunaiseksi...joo joononiin, mä korkkasin jo vinkun, tajuaahan sen jo toopempikin tästä tekstin tulvasta xD

voisitkin hommata ainakin kissankelloja ja rosa ritausma puskan Smile...ritausma on perinteisen ruusun vaaleenpunanen, terälehdet tuoksuu ihanasti ja sen lehdet tuoksuu vielä iiiiihanammalle, helkutisti piikkejä, ehdottomasti mun lemppari...vink vink: saat kuluitta varmaan jostain rosariumista källimällä Smile

sydämeni valittu, orjani, valloittajani, armastukseni, unelmoin susta kukkasia kädessäs ja kulmillas, sanat ihanaiset huulillas, kupeissas voima villi
tintti, valtiattaresi




06.07.2010 13:59 ännikääliö kirjoitti:
> Valtiattarelleni
>
> oi sinä kuningattareni, nirvan kaunottareni
> mieleni minun tekevi,polvistua etehesi
> Kissankelloja ruusuja ojentaa,
> Kohti lahdesjärven rantaa käsi kädessä sut kuljettaa
> Venhoseeni istuttaa
> ja soudella, suudellen iltaruskon punaan
> järvenselällä rakastellen aamuaurinkoon sarastavaan
> kunnes kuolema meidät joskus viimein erottaa.
>
> T.sinun sinuhesi

tintti Viesti tuulen tupa [70:86] 06.07.2010 16:19:22
valtiaalleni

näin
eloni, sen autiudessa surusta liian usein huokaan
miten päiväni ovatkin alati kuin tomua ja tuhkaa
harmaata, mustaa

näen
saavut, mä hiljaa toivoen huokaan
käteni lasken ihollesi polttavalle
sydämmellesi sykkivälle

näen
sisimpääsi, onnesta huokaan
kukkasillasi koristaudun
me nyt lahdesjärven lainehilla kahden, kepeästi keinutellen

näen
rakkautesi, riemusta huokaan
olet kuin kuuma tuuli
liekkeihin leimuaviin mut ohjaat

näemme
olemme yhtä, rakastaen huokaamme
tiedämme, tää lahja on meidän aina päiviemme loppuun
ja ken tietää, ehkä kuolemankin yli
käy rakkaus

t. uneksuen oma nirvan neitosi


Köh Köh

-että tämmösiä ikastooreja tässä vaihdeltu, Jätettäköön tarinan jatko-osat hämärän peittoon

-saas nähä tuleeko joku pv vastaan kht/death pikkusotureita =)

t. deathjohtaja (tintin) ah tuon niin ihanan KHT simin suostumuksella.....







ännikääliö
ännikääliö

Viestien lukumäärä : 27
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa