Death
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Wersa Vs JaiHo

Siirry alas

Wersa Vs JaiHo Empty Wersa Vs JaiHo

Viesti  Vieraili La 17 Loka 2009 - 21:03

JaiHo
Puhu kädelle pää ei kuuntele! Lue niitä aiempia viestejä oikein ajatuksella ja sitte ku sytyttää ni lähetä vaikka piip tai ok viesti!


17.10.2009 20:36 Wersa kirjoitti:
> Siis mitä ongelmaa on siinä että et voi siirtää joukkoja minun kylää nimeltä tervanjuonti joka on samalla saarella kun sinun kylä nitro??? Selitäppäs nyt pikkasen. Ja se ei tule yhtää kalliimmaksi kun tuon pikku pelaajan miehittäminen.
>
>
> 17.10.2009 20:29 JaiHo kirjoitti:
> > Älä jaksa. Tai en mä jaksa selittää ku ei se mene perille!
> >
> >
> > 17.10.2009 20:27 Wersa kirjoitti:
> > > Miksi sie toiselle saarelle siirrät joukot kun samalla saarella on minun kylä. enhän minä muuten tietäis ketä sinä millokin miehität.
> > >
> > >
> > > 17.10.2009 20:26 JaiHo kirjoitti:
> > > > no kerroppa miten ne sieltä voi lähettää ilman kuluja toiseen saareen! EI MITENKÄÄN!


Jos siirrän miehet suoraan toiseen kaupunkiin, niin aikaa kuluu pakkaamiseen ja matkustamiseen. Nyt jos miehitän jonkun naapurin ja laitan sieltä siirtymään niin kultaa ei kulu ja aikaa menee n. 10-15min. Muuten aikaa kuluu n. 15-30min+30min viä reissua eli laskuopin mukaan säästöä tulee joten eiköhän se kannata.



17.10.2009 19:15 Wersa kirjoitti:
> Hei haloo. Miksi se pitää miehittää eikö se riitä että levittää joukot ja vetää ne takas silloin ei tarvii purkaa mitää miehitystä mistää.
>
>
> 17.10.2009 19:07 JaiHo kirjoitti:
> > Mä en pysty sun kaupungistasi purkamaan miehitystä jolloin liikuttamisesta säästää kuluja et lue ite foorumisi ja suojatilles ei ole mitään haittaa siitä jos käväisen sen kaupungissa miehityksellä jos sillä ei ole edes sotilaita siellä, et haloo vaan itelles.
> >
> >
> > 17.10.2009 17:47 Wersa kirjoitti:
> > > Ehkä minä vähän enemmän tiedän pelistä kun sinä ja minun saarilla ei pieniä pelaajia kiusata ja edelleen voit siirtää kalustoa minun kylää levitä käskyllä jo sse seititus hyökkää. Ja lue joskus foorumit sillä toi pelaaja on minun suojattin. Jos ymmärrät mikä on suojatti.
> > >
> > >
> > > 17.10.2009 16:35 JaiHo kirjoitti:
> > > > Moro!
> > > >
> > > > Mistäköhän lähtien omat liittoumat kaverit ovat saaneet luvan tehdä kiusaa toisille. Jos ei itse ymmärrä pelistä kaikkea ni ei siitä tarvitse omille kostaa. Tulee ensimmäisenä mieleen, että oliskohan yhteyksiä jonnekin toiseen liittoon. Vai mitä mieltä olet Wersa?
> > > >
> > > > Jaiho



Sanokaa nyt viisammat tähän että miten se asia on että onko järkeä kiusata toisen pelaaan suojattia kun oman liiton pelaajien kyliä on samalla saarella.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Wersa Vs JaiHo Empty Vs: Wersa Vs JaiHo

Viesti  Vieraili La 17 Loka 2009 - 21:41

Voi vittu...

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Wersa Vs JaiHo Empty Vs: Wersa Vs JaiHo

Viesti  Vieraili La 17 Loka 2009 - 21:45

Eikö se ole sillä lailla et JaiHo lopettaa miehitykset sille ja etsii uudet kohteet?

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Wersa Vs JaiHo Empty Vs: Wersa Vs JaiHo

Viesti  Vieraili La 17 Loka 2009 - 21:53

Nyykki kirjoitti:Eikö se ole sillä lailla et JaiHo lopettaa miehitykset sille ja etsii uudet kohteet?


Ja miksi se jaiho ei voi minun ja nyykin kyliä hyödyntää sillä saarella?

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Wersa Vs JaiHo Empty Vs: Wersa Vs JaiHo

Viesti  Vieraili La 17 Loka 2009 - 22:23

en tiiö..

* Nimi: Forks
* Kylän koko: 1
* Pelaaja: Ingrid
* Pisteet: 374
* Liittolainen: -
Silleppä ei tarttis höökkiä enään

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Wersa Vs JaiHo Empty Vs: Wersa Vs JaiHo

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa